mandag 15. november 2010

KULTURDAGENE

I helga var det kulturdagene i bygda.
Da har vi bl.a. salgsutstilling. Det begynte litt tregt på lørdag med noe ferre folk en det pleier og være, men på søndag tok det seg bra opp. Det ble ei flott helg.

Her er utstillinga mi.


Dessverre så ble det dårlige bilder i år også

Dette er kjøkkenavdelingen min.

Her er det diverse utstyr. Kjøttrullpresse, fjøl til spekemat, sleiver, smørpinner, potetpinner, stekespader,nøtteknekkere, kromkakepinner, honningpinner øskjer, gafler i eine, lefsepresse, kjevle og annet bakeutstyr.
Kjevle har rutemønster, så her måtte jeg lage en jigg til fresebordet for å få brukt håndoverfresen på de langsgående sporene. 

Det kom mange gode forslag til hva nøtteknekeren kunne brukes til, annet enn å knekke nøtter.

5 kommentarer:

Gry sa...

Du hadde ei flott utstilling Magne!
: )

Audis sa...

Hei

Jeg er på jakt etter ei slik rullpresse som du lager. Har du å selge?

Magnes tresløyd sa...

Hei audnilsen.
Jeg har slike til salgs. Ring 91388563

Unknown sa...

Du har ei flott utstiling!
Eg er pensjonist og glad i trearbeid/dreiing.
Fekk så lyst å lage meg eit godt kjevle til flatbødbaking. Ser at du har laga ein jigg for fresing av dei langs gåande rillene.
Kunne du forklare meg korleis du gjorde den. Ville bli svært takksam for det.
Har prøvd å finne ut kva treslg som høver best men ikkje funne noko tilråding Dei fleste kjevla eg har sett er av børk ,og eit tiltalande av ask.Tenkte meg at rogn måtte vere idiell , sidan den er hard , seig og viktigast gjev ei svært glatt overflate. Trur den må sleppe deigen lett.

Er svært takksam for rettleiig.På førehand takk.

epost helper-n@online.no

Mvh Helge Noss ,6893 Vik i Sogn
mob 97677652

Svein Bjarne sa...

Hei Magne. Lurte på størrelsen på lefsepressa?
Svein Bjarne